Με 2 ξεχωριστά εναλλασσόμενες εξόδους
2 × 16 A ή 2 × 32 A
Η διαδικασία θέρμανσης υποδεικνύεται από LED ελέγχου
Οι φάσεις υποδεικνύονται από 3 × LED
Ανθεκτική ελαστική θήκη κατάλληλη για σκληρή λειτουργία
RCD για προσωπική ασφάλεια
Η γρήγορη και ανάγκη-κατευθυνόμενη υπηρεσία είναι η καλύτερη.
Εκτός από τα καλά προϊόντα, η υψηλή διαθεσιμότητα παράδοσης, η τήρηση προθεσμιών, η εγγύτητα προς τον πελάτη και η ευελιξία είναι οι βασικοί πυλώνες της πολιτικής πωλήσεων της ELEMENTA – προς όφελος των πελατών.
Είτε
• Συγκριτές συγκόλλησης
• Inverter ή μετασχηματιστές για εγκαταστάσεις μέχρι βαριά βιομηχανική χρήση
• Όλα τα υλικά συγκόλλησης από Α έως Ζ
διαθέτουμε συνεχώς από το απόθεμα, για να εξασφαλίσουμε μια αδιάλειπτη υπηρεσία.
Οι συγχρονισμένοι σερβοκινητήρες της σειράς MT είναι χωρίς βούρτσες, μόνιμοι μαγνητικοί συγχρονισμένοι σερβοκινητήρες με ημιτονοειδή πίσω EMF και με μόνιμους μαγνήτες νεοδυμίου στον ρότορα. Επομένως, είναι ιδιαίτερα κατάλληλοι για εφαρμογές σερβο υψηλής ποιότητας, όπως η τοποθέτηση που απαιτεί υψηλά πρότυπα δυναμικής και ακρίβειας.
Τυπική διαμόρφωση των κινητήρων:
2-πολική ανατροφοδότηση με resolver
συνδετήρες, ευθείοι, 1"
σχεδίαση φλάντζας B5
θερμική προστασία PTC
κλάση προστασίας IP65
απλός άξονας
RAL 9005
Διαθέσιμες περαιτέρω επιλογές και εξοπλισμός κατόπιν αιτήματος. Ίσως οι επιλογές και ο μη τυπικός εξοπλισμός να έχουν επίδραση στις διαστάσεις των κινητήρων. Σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε μαζί μας πριν από την παραγγελία.
Υλικό: Μόνιμοι Μαγνήτες
Τεχνολογία: συγχρονισμένη
Λειτουργία: δυναμικά, ακριβώς, με κίνηση
Ελεγχόμενο: Σύστημα κωδικοποιητή, σερβοκινητήρας
Αυτή η κουρτίνα ESD από αυτοσβενόμενη, αντιστατική PVC με πάχος 0,3 mm, είναι εκτυπωμένη από τη μία πλευρά με αγώγινο χρώμα άνθρακα σε σχέδιο κηρήθρας. Η μη εκτυπωμένη πίσω πλευρά είναι αγώγιμη με επιφανειακή αντίσταση από 10^11 έως 10^12 Ohm, ενώ η εκτυπωμένη μπροστινή πλευρά έχει επιφανειακή αντίσταση από 10^4 έως 10^6 Ohm.
Ικανός κινητήρας ροπής, ειδικά σχεδιασμένος για εγκατάσταση στη μηχανή και νέο, συμπαγές τροφοδοτικό.
Εντελώς νέο στην αγορά - ικανός κινητήρας ροπής για άμεση εγκατάσταση στη μηχανή και καινοτόμο τροφοδοτικό.
Ο ρυθμιστής ταχύτητας είναι τώρα εργονομικά τοποθετημένος στο μπροστινό μέρος.
Αυτό το ισχυρό τροφοδοτικό έχει σχεδιαστεί ειδικά για εύχρηστες λειτουργίες και μεγάλη διάρκεια ζωής.